* Grattis Britney, 27 år !

Idag den 2 december fyller Britney Spears 27 år, och lagom till sin födelsedag talar hon ut i tidningen Glamour om framtiden och längtan efter en ny man att dela livet med.

Efter ett par tunga år verkar sångerskan äntligen ha kommit på fötter, och med en stundande comeback ser det allt ljusare ut för Brit. Framtidsplanerna är många, men framförallt vill hon bli trygg och glad igen.

- Jag skulle vilja sluta oroa mig så mycket... och lära mig hur jag blir lyckligare, generellt, säger hon.

Popstjärnan erkänner även att hon längtar efter att hitta kärleken och att en vacker dag få en ring på fingret igen. Som bekant har hon tidigare varit gift med barndomsvännen Jason Alexander 2004 under ett dygn, samt pappan till Sean Preston och Jayden James, Kevin Federline, som hon skilde sig från 2006.

- Om fem år skulle jag vilja vara gift och ha en fadersgestalt för mina barn, någon som är en försörjare och som kan vara riktigt stabil. Det är svårt att göra allt själv, säger hon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0