* If I were a boy,

If I were a boy                                        Om jag var en pojke.
I think I could understand                      Så tror jag att jag skulle kunna förstå!
How it feels to love a girl                       Hur det känns att älska en flicka.
I swear Id be a better man.                    Jag svär , jag hade vart en bättre man
Id listen to her                                              Jag hade lyssnat på henne.
Cause I know how it hurts                             För jag vet hur ont det gör.
When you lose the one you wanted              När du förlorar den du vill ha.
Cause hes taken you for granted                   För han tar dig för givet.
And everything you had got destroyed          & Allting du har blir förstört.
If I were a boy                                               Om jag vore en pojke.
I could turn off my phone                          Så skulle jag stänga av min mobil
Tell evveryone its broken                            Säga till alla att den är sönder.
So theyd think that I was sleepin alone        Så dom skulle tro jag sov ensam
Id put myself first                                         Jag skulle sätta mig själv först.
And make the rules as I go                         & sätta upp regler medans jag går.
Cause I know that shed be faithful              För jag vet hon skulle vara trogen.
Waitin for me to come home                         vänta på mig att komma hem.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0