* Alice dödshotad av Johans fans

Alice Svensson är en de fem kvarvarande deltagarna i årets omgång i "Idol" - något som inte gillas av hennes motståndare Johan Palms fans. De hotar henne nämligen till livet via brev och e-post.

- De skriver typ "Du och Johan Palm är tillsammans, du ska dö din hora". Det är läskigt när de skriver "du ska dö" med stora bokstäver. Då blir man rädd, säger Alice till Aftonbladet.  

- Jag förstår mig inte på folk som lägger ner 30 minuter på att skriva ett långt hatbrev och skicka det personligen till mig. Att det är någon som har tagit sig tid till att berätta hur dålig jag är, säger hon.  

Under veckofinalen ikväll kommer Alice och Johan samt de övriga tävlanden Robin Bengtsson, Anna Bergendahl och Kevin Borg att sjunga två låtar var med kärlekstema. 


Kommentarer
Postat av: Anna j.

uh? va scary, inte är dom ihop?? :O

Måste vara såna där tjejer utan liv som skriver m en sån grej >_____<

2008-11-23 @ 15:54:36
URL: http://annajin.blogg.se/
Postat av: Rebecks

jaao, dt e jue fan omoget :S :O

2008-11-23 @ 16:04:53
URL: http://r3bekha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0