* Angelina blir mamma på heltid

Snart lägger Angelina Jolie av med skådespelaryrket. Den 33-åriga sexbarnsmamman vill nämligen få mer tid över till sin familj.

- Jag kommer inte att fortsätta skådespela så länge till. Jag är redo att göra ett par saker nu och sen försvinna från rampljuset för att göra mig redo att bli mormor en dag, säger hon till BBC News.  

- Jag är inte så orolig för att jag ska vilja fortsätta leva i samma tempo och vara en kändis. Jag trivs med att vara hemma. Först och främst så har jag många barn som jag måste se till växer ordentligt och visa att vi finns där för dem.  

Angelina poängterar dock att det kan hända att hon gör fler filmer i framtiden - om rollerna hon ervjuds är tillräckligt tilltalande.  

- Jag tror inte att jag någonsin kommer att kunna säga att jag aldrig mer ska jobba eftersom det kanske kommer dyka upp projekt som får mig att känna mig kreativ, säger hon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0