* Brit: "Jag gifte mig av fel anledning"


Britney Spears talar öppenhjärtigt ut om sitt liv i den nya dokumentären "Britney: For the record". Hon berättar bland annat om sitt äktenskap med Kevin Federline och säger att det var ett enda stort misstag:

- Jag tror att jag gifte mig av fel anledning. Istället för att följa mitt hjärta och göra det som verkligen gjorde mig lycklig, så gjorde jag det för sakens skull, säger hon.  

Britney och Kevin gifte sig i september 2004, efter endast fem månaders förhållande, och de fick två barn tillsammans; Sean Preston, 3, och Jayden James, 2. I november 2006 ansökte Britney om skilsmässa och ett drygt halvår senare var de inte längre man och hustru.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0