* Därför vägrar Zac vara naken på scen

Zac Efron är imponerad av att Daniel Radcliffe kastar kläderna i "Equus". Själv är han dock väldigt tveksam till att vara naken på scen.

Sedan september medverkar  "Harry Potter"-stjärnan i Broadwayuppsättningen av den omtalade pjäsen, och i en scen är han som bekant spritt språngande naken.

Det har tidigare ryktats om att Zac ska ta över rollen, något som dock verkar få vänta ett tag.

- Daniel var väldigt ballsy (= tuff, reds. anm.), säger Zac till en fransk skvallersajt.
 
- Oj, det var fel ordval! Han är väldigt smart. Men jag vet inte om jag skulle göra något vågat bara för sakens skull. Jag tror att mina roller kommer att mogna i takt med att jag mognar. Jag tror att det kommer med tiden. Jag kommer inte att göra något drastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0