* "Familjen accepterar att jag har tjej"

Lindsay Lohan har som bekant äntligen valt att gå ut offentligt med kärleken till flickvännen Samantha Ronson. Nu återstår bara familjens godkännande.

Som Starlounge tidigare rapporterat har skådespelerskan legat i en bitter strid med sin far efter att han talat illa om Sam i media. Trots Michaels utspel verkar resten av LiLos familj gilla hennes partner. För Harper's Bazaar berättar stjärnan om mamma Dinas och syster Alis reaktioner:
 
- Det har aldrig kommit upp som ett problem. Vi står varandra nära, vi har gått igenom mycket. De stödjer mig både om jag är med en kille eller en tjej. De är bara stödjer mig som person.

- Ali har känt Samantha länge. Och hon tycker typ: "Vad det än gäller så stödjer jag dig. Jag kommer nog aldrig göra det du gör, men jag är glad för din skull".

- Ali är väldigt mogen. Jag har sagt till henne att det är okej att gilla en tjej eller en kille om du är bekväm med det och om det är något du tror att du vill göra. Och jag har sagt åt henne att inte vara rädd för den hon vill vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0