* Leona Lewis: "Jag vill adoptera"

Efter att Leona Lewis nyligen besökt Sydafrika och sett hur de fattiga barnen har det vill hon göra som Angelina Jolie och rädda så många småttingar hon bara kan.

- Jag vill absolut adoptera, säger stjärnan till The Mirror.

- När jag var i Afrika ville jag ta hem alla barnen. De var så söta. Alla dem jag träffade bodde på barnhem på grund av HIV och det skar i hjärtat.

- Det finns så många som behöver hjälp, både här och utomlands. Man vet inte var man ska börja, säger hon.

Som Starlounge tidigare rapporterat är Leona tillsammans med sin undgomskärlek Lou Al-Chama. Vad han tycker om adoptionsplanerna är ännu oklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0