* Nicole Richie gifter sig i januari

Nicole Richie och Joel Madden har bestämt sig - de ska gifta sig nästa år och har redan spikat ett bröllopsdatum. 

Ok! magazine uppger att "Simple life"-profilen och Good Charlotte-rockaren kommer att knyta kärlekens band på deras dotter Harlows första födelsedag den 11 januari.  

- De ville vara ett gott föredöme för Harlow. Nicole och Joel gör det här för att fastslå sin kärlek i laglig bemärkelse. De vill att ceremonin ska sammanfalla med Harlows första födelsedag och att det ska bli en festlig händelse för samtliga, säger en nära vän till paret.

Nicole berättar för Ok! att hon känner att både hon själv och kärleken till Joel bara har vuxit sig starkare sedan hon blev mamma:  

- Jag är lyckligare nu än jag någonsin varit. Jag vet att jag tagit felsteg tidigare, men det är i det förflutna. Jag älskar mitt liv och min familj och skulle aldrig göra något för att riskera det.  

- Livet förändrades i samma stund som Harlow föddes, fastslår hon.  

I lördags var Nicole och Joel värdinna och värd för en välgörenhetsgala i Beverly Hills.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0