* Paris: "Jag stal Benji från Sophie"

Paris Hilton erkänner att hon är anledningen till att Benji Madden och Sophie Monk gjorde slut. Hon började nämligen dejta Good Charlotte-rockaren medan han fortfarande var tillsammans med modellen.

Enligt Paris föll hon för Benji kort efter att hennes bästa kompis Nicole Richie fått barn med Benjis tvillingbror Joel i början av januari - men enligt Sophies talesperson gjorde Benji och Sophie inte slut förrän en dryg månad senare, den 12 februari.  


- Ända sedan Harlow föddes har jag varit hemma hos dem och lekt med henne och hälsat på Nicole och Joel. Och jag och Benji blev kära direkt. Han sa alltid att han var förälskad i mig och när jag äntligen blev singel var det jättekul att vi blev tillsammans - det var det bästa som kunde hända, säger Paris till Sydney's Sunday Telegraph.  

När tidningens reporter frågade Paris om hon låg bakom Benji och Sophies separation svarade hon fnittrande:  

- Jag har aldrig träffat henne och jag känner inte henne så jag har ingen åsikt om det.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0