* Paris: "Jag var inte otrogen"

Som Starlounge tidigare rapporterat gjorde Paris Hilton och Benji Madden slut i förra veckan efter nio månader tillsammans. Societetspinglan gästade Ryan Seacrest radioprogram i fredags och talade där ut om orsakerna till varför det inte längre funkade.

- Vi är väldigt goda vänner. Vi står varandra väldigt nära... Jag älskar honom, han är en sådan fantastisk man. Han är min bästa vän, och han har varit så fantastiskt mot mig, så lojal. Han är en fantastisk person.

- Men jag tror att vi båda mår bättre av att bara vara vänner. Vi jobbar båda så hårt, jag har rest mycket och han har varit non-stop i studion.

Elaka tungor hävdar att exfången ska ha varit otrogen med sitt ex Stavros Niarchos under en vild festnatt förra helgen, något som hon hävdar att det inte ligger någon som helst sanning i.

- Det är löjligt. Jag var på en tjejweekend, jag satt bara där och så kom Stavros och sa hej. Det var en väldigt snabb konversation. Någon måste ha tagit snabba foton när jag log och sa hej till någon jag inte sett på ett år.
 
- Benji är inte svartsjuk och han vet att jag inte är intresserad av Stavros på något vis.

Om det är slut för alltid återstår att se, men Paris lämnar dörrarna öppna för en eventuell försoning.
 
- Vi får se vad som händer i framtiden; jag är fortfarande kär i honom. Han är en väldigt speciell person; det finns ingen som honom... Jag har fortfarande känslor för Benji.

Benjis tvillingbror Joel Madden har också valt att kommentera uppbrottet, och han försäkrar att brorsan mår fint trots omständigheterna.

- Benji är en bra kille och han kommer att klara sig bra, hälsar Joel till Access Hollywood.

Eftersom Paris bästis Nicole Richie är tillsammans med Joel kommer exparet att behöva ses i framtiden, något som Joel inte tror kommer bli några problem.
 
- Eftersom hon har varit vän med Nicole sen de var typ tre år så är det inte direkt som att vi aldrig mer kommer träffa henne. Men allt är bra. Benji mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0