* Avslöjar sitt socialhandikapp

Efter att ha stått i rampljuset i hela sitt liv skulle man kunna tro att 22-åriga Ashley Olsen vant sig vid att stå i centrum, men det är så långt ifrån sanningen man kan komma. Hon lider i själva verket av social fobi när det kommer till stora sällskap.

Ashley avslöjar i sin nya bok "Influence", som hon skrivit med syrran Mary-Kate, att hennes blyghet ofta sätter käppar i hjulen för henne och att det gör henne rädd för att umgås med andra människor:  

- Jag är inte så bra på att umgås i stora grupper eller att hålla tal. Jag blir väldigt ängslig. Det är någonting med att stå framför så där många människor. Jag antar att jag får blackouts. Jag minns till exempel aldrig hur en intervju gått.  

Hon har dock insett vikten av att komma över sin rädsla och har därför sökt professionell hjälp för att ta itu med sina problem:  

- Man jobbar med det, och det blir lättare. Men jag har inte gett någon presskonferens på jättelänge.

Häromdagen dök för övrigt systrarna Olsen upp på Barnes and Nobles i New York för att signera den nya boken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0