* Bill: "Nt kysst på 4 år"

Tusentals unga tjejer skulle göra allt för att bli Bill Kaulitz flickvän, men Tokio Hotel-sångaren har inte ens kysst någon på tre och ett halvt år.

- Jag är desperat över att få en flickvän. Jag vet inte hur jag ska lösa det här problemet, där är väldigt ledsamt.  

I februari 2007 berättade Bill för den tyska tidningen Bravo att han inte haft någon flickvän under de senaste åren. Ett och ett halvt år senare har han fortfarande inte lyckats få till det: 

- Nej, jag har fortfarande inte kysst någon. Jag är 19 år nu, och jag saknar verkligen allt det där, säger han till Bravo.  

- Jag skulle verkligen vilja ha en flickvän att dela mitt liv med. En tjej som förstår allt jag känner och gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0