* Britney Spears talar ut

De senaste åren har Britney Spears uppmärksammats en hel del för sitt oberäkneliga beteende, och i en kommande dokumentär om henne erkänner hon att hon ångrar mycket av det hon gjort:

- När jag sitter och tänker tillbaka känner jag att jag egentligen är en smart person. Så vad i helvete tänkte jag med? säger hon i den 90 minuter långa dokumentärfilmen, som produceras i samarbete med Mtv.


De senaste åren har Britney gått igenom en hel del tunga saker; hon har skilt sig från Kevin Federline, förlorat vårdnaden om sina två små söner samt tvingats till mentalvård.


- Jag har gått igenom mycket de senaste två, tre åren och det är mycket som folk inte vet om, säger hon.


- Ibland tror jag att jag känner mig så ensam eftersom jag inte öppnar upp mig så mycket, om ni förstår vad jag menar? Jag är på min vakt. Jag måste vara det, så jag är typ fast i det här. Och hur ska man hantera allt? Jag bara står ut, det är vad jag gör. Står ut med det, varje dag.


Den 30 november sänds dokumentären på Mtv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0