* Heidi&Lauren slutit fred

Det verkar som att de gamla ärkefienderna Heidi Montag och Lauren Conrad har grävt ner stridsyxan en gång för alla. Tjejerna sågs nämligen prata och krama om varandra under en middag på STK i Los Angeles i tisdags. 

Lauren firade sin modevisning tillsammans med sina vänner och sin familj och var på ett strålande humör. När Heidi, som också fanns på plats i lokalen, fick syn på Lauren och kom fram för att gratulera henne blev det en kärt återseende för dem båda. Efter att de pratat förtroligt en liten stund omfamnade de varandra och brast ut i skratt.  

- Ja, det är sant. Heidi var på STK. Hon kom dit på efterfesten för att gratulera mig till min visning. Det var snällt av henne och jag uppskattade det, säger Lauren till Us magazine.  

Så sent som för ett par veckor sedan uttryckte Heidi en önskan om att sluta fred med Lauren:  

- Det är självklart att jag saknar henne, hon var min bästa vän väldigt länge. Förhoppningsvis kan vi reda ut allt det här en dag och gå vidare och lappa ihop vår vänskap, sa Heidi till Extra!  

Huruvida tjejernas vänskap håller i sig eller inte återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0