* Justin för snygg för Miley ?!

Miley Cyrus, 15, har som Starlounge tidigare rapporterat umgåtts flitigt med den 20-årige kalsongmodellen Justin Gaston den senaste tiden - men än är hon hemlighetsfull när det kommer till detaljer om deras relation.

När hon intervjuades av Ryan Seacrest i hans KIIS-FM radioshow häromdagen svarade hon aningen kryptiskt på frågan om hon och Justin är ett par:  

- Kanske, kanske inte. Just nu är allt jättebra. Jag har inte riktigt velat svara på frågor om det eftersom vi är nöjda med hur allting är, säger hon.  

- Han har hur som helst varit en jättebra vän.  

Miley pratar vidare om hur svårt det är att leva ett normalt liv när folk dömer henne på förhand, men att hon nu struntar i det och gör det som känns bäst för henne själv:  

- Jag har lärt mig att inte döma andra och därför har jag gått in i vår relation med ett öppet sinne och oroar mig inte för åldersskillnaden - eller något annat heller, säger hon.  

- Han är en jättebra kristen kille. Han har gått igenom saker, och det har jag också gjort. Jag tycker att det är superbra att vi har det gemensamt, att vi kan prata om det och förstå varandra. Han förstår mig.  

Justin är även omtyckt av Mileys familj - särskilt "Hannah Montana"-stjärnans pappa Billy Ray sägs gilla honom skarpt.  

Det verkar med andra ord som att Justin är som klippt och skuren för Miley. Men det finns dock ett stort problem med honom enligt Miley - han är för snygg!  

- Därför skulle det vara så svårt att dejta honom. Om man någonsin skulle göra slut - vem skulle man kunna gå vidare till då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0