* M-K Olsen: "Jag blir en bra moster"

Trots att tvillingsystrarna Mary-Kate och Ashley Olsen är nästintill identiska till utseendet, skiljer sig deras personligheter åt något enormt. M-K gillar att festa, leva i nuet och bara tänka på sig själv, medan Ashley tänker framåt och gärna vill bilda familj.



Som Starlounge tidigare rapporterat har Olsensystrarna gett ut boken "Influence", och i den intervjuas de av bland andra Karl Lagerfeld. Han frågade dem om hur de såg på att gifta sig och skaffa barn, och det var tydligt att tvillingarna inte har samma syn på framtiden:  

- Jag känner inget behov av att gifta mig. Men Ashley vill ha barn. Jag skulle vara en jättebra moster eller gudmor, sa Mary-Kate.  

- Till mitt barn, fyllde Ashley i.  

- Planerar du att skaffa barn? frågade Karl.  

- Nej. Jag har inte ens en pojkvän. Man måste ha det klart först, va? svarade Ashley.  

Sedan intervjun gjordes har Ashley blivit tillsammans med skådespelaren Justin Bartha, så det kanske inte dröjer alltför länge innan det kommer en ny liten Olsenbebis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0