* Mamma Spears ångrar ingenting

Nu ger Britney Spears mamma ut sin omtalade biografi där hon avslöjar smaskiga detaljer om familjen Spears privatliv.

"Alla mödrar begår misstag. Även jag", skriver hon i boken.

Lynne Spears ångrar inte att hon lät döttrarna Britney, 26, och Jamie Lynn, 17, kasta sig in i underhållningsbranschen när de var barn. Britneys och turbulenta privatliv och Jamie Lynns tonårsgraviditet har inte fått henne att undra om det hade blivit annorlunda om hon övertalat barnen att välja andra vägar i yrkeslivet.

Jag tror att man måste låta dem följa sina drömmar. Det skulle bara bli värre i slutänden om man inte gjorde det, säger hon i en intervju med People.


"Ville säga sanningen"


Inte heller ångrar mamma Spears att hon avslöjat smaskiga detaljer om just de båda döttrarnas mycket omskrivna privatliv i en ny bok med titeln "Through the storm: A real story of fame and family in a tabloid world".

Jag ville få säga sanningen med mina egna ord, både för min och min familjs skull.

Britney Spears har fortfarande inte läst sin mammas avslöjanden. Jamie Lynn "älskade boken". Åtminstone enligt författaren själv.

Hon kysste mig på kinden och sa "Tack så mycket, mamma", hävdar Lynne Spears.

Boken försenad

Boken ges ut i USA i nästa vecka. Från början var utgivningen planerad till i maj, men nyheten om att Jamie Lynn, då 16, skulle bli mamma kom i vägen. Vilket i och för sig bara gjorde att Lynne Spears hann skriva till ett extra avsnitt om hur förtvivlad hon blev när dottern, som hon trodde var oskuld, blev med barn.

Lynne Spears har ofta anklagats för att vara en dålig mor och förebild. Nu förnekar hon bland annat ryktena om att hon skulle ha pressat sina barn till att kliva upp på scenen för att dra in pengar till familjens kassa. Hon förnekar också att relationen mellan henne själv och Britney skulle vara frostig:

Vi ringer varandra fyra eller fem gånger om dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0