* Naomi Watts - Funny games

När Naomi Watts skulle spela in scener till skräckfilmen "Funny games" blev hon så rädd och obehaglig till mods att hon sökte tröst i maken Liev Schreibers trygga famn - något som i slutändan resulterade i att hon blev gravid med deras första barn Alexander.

- Jag måste säga att jag blev gravid under inspelningen av filmen. Säger hon till nyhetsbyrån Wenn.   Ettårige Alexander kommer dock inte att få se filmen han har att tacka för sitt liv än på många år - den är nämligen förståeligt nog inte särskilt barnvänlig:  

- Jag vill verkligen inte att min son ska se filmen på väldigt länge. När han är vuxen kommer han att fatta egna beslut om vad han vill se och förhoppningsvis förstår han hur jag resonerar, säger hon.  

Snart får Alexander ett syskon, då Naomi återigen är gravid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0