* Nicole avslöjar bröllopstankar

Nicole Richie älskar att vara mamma - och snart är hon kanske även en äkta hustru.

"Simple Life"-stjärnan avslöjade under ett besök hos Ellen DeGeneres att hon kommer att gifta sig med sambon Joel Madden, som hon har dottern Harlow med. När det hela ska ske är bara inte riktigt klart än.

- Någon gång, självklart, svarade Nicole på vigselfrågan.
 
I och med intervjun lyckades stjärnan även få slut på de rykten som cirkulerat om att förhållandet med Joel ska vara i blåsväder. Hon menar tvärtom att hon aldrig varit lyckligare.

- Jag har den bästa tiden i mitt liv. Föräldraskapet är lättare än jag trodde. Alla sa innan jag födde att jag skulle sova, men Harlow sover 12 timmar om dagen, så jag sover också. Hon är den sötaste lilla ängeln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0