* test (:

VÄRLDEN GÅR UNDER!


Visste du att jag har :

(x) förlorat någon jag älskade
( ) bakat sockerkaka
(x) velat dö
(x) varit ordlös
(x) hatat värme
(x) skrivit på någons arm
(x) dissat någon som ringt på min mobil
(x) dissat någon som gillar / gillat mig
(x) hatat någon som jag egentligen älskar
(x) ångrat mig
(x) varit svartsjuk
(x) ätit middag med någon jag tycker om
( ) tror på det övernaturliga
(x) hatat mina föräldrar
(x) hatat min kropp och mitt utseende
(x) spelat gitarr
(x) sjunger i duschen
(x) har sett någon döende
( ) har vibrerat av nervositet
( ) tagit någon på asset / ??!
(/) skulle kunna döda för någon
(/) skulle dö för någon
(x) somnat på golvet
(x) hånglat på tunnelbanan/ stationen
(x) cyklat utan händer
(x) känt mig som ett as
(x) kysst mig själv i en spegel
(x) viskat i någons öra
(x) skrapat upp knäna
(x) tuggat på ett grässtrå
(x) hållit i en orm
(/) varit så full att jag inte kunnat gå
( ) trott jag varit odödlig
(x) har gråtit i någons närvaro
(x) önskar mig ett liv med en speciell person
(x) har sprungit en kilometer utan uppehåll
(/) har sett en film mer än tjugo gånger
(/) gillar att städa
(x) har varit lunarnörd
( ) tror på gud
(x) drömt att jag varit död
(x) har druckit öl
(x) trivs med min kropp
( ) är dålig på att säga nej
(x) har någon gång känt dödslängtan
(x) avskyr matte
( ) har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet
(x) har haft gosedjur som liten
( ) faller nästan alltid för fel personer
(x) skulle kunna ge vad som helst för någon just nu
(/) gillar muskler
(x) verkligen hatar att gå till tandläkaren
(x) vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta
(x) älskar någon


ja hörrni, visste ni det ?!


Tema; fjortiiZzz (; <'3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0