* Zac: "Jag duschar"

Som starlounge tidigare rapporterat ryktades det i somras om att Zac Efron, trots sitt välvårdade yttre, slarvar med sin personliga hygien. Flickvännen Vanessa Hudgens tog genast sin pojkväns parti och berättade i pressen att han visst duschar varje dag. Nu vill även stjärnan själv förklara sig.

- Jag försäkrar er om att jag duschade imorse. Bara minuterna innan jag kom hit. Och jag gör det varje dag. Ibland två gånger om dagen. Så, det är ganska roligt. Min pappa retade mig typ för det. Jag kunde inte låta bli att skratta, berättar stjärnan för Moviefone.

Zanessa besökte tillsammans med "High School Musical"-kollegan Ashley Tisdale CBS Early Show i New York under gårdagen för att promota "HSM 3". Vanessa överraskade sin pojkvän under programmet med en födelsedagstårta i efterskott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0