* hänt 2009 ?

•· Rest x
•· Köpt någonting som kostar över 10 000 kr x
•· Opererat dig x
•· Tatuerat mig x
•· Piercat mig x
•· Vaccinerat mig mot svininfluensan :)
•· Åkt på kryssning x
•· Deltagit under gayparaden x
•· Varit på gayklubb  x
•· Varit osäker på min sexuella läggning x
•· Blivit gravid x
•· Blivit av med oskulden x
•· Haft sex på första dejten :)
•· druckit alkohol :)
•· rökt vatten pipa :)
•· Testat knark x
•· varit kär :)
•· dejtat x
•· Dumpat :)
•· haft ett förhållande i över en månad :)
•· kysst en främling :)
•· sovit i samma säng med någon av samma kön :)
•· sovit i samma säng med någon av motsatt kön :)
•· lekt med någons känslor :)
•· lärt känna över 10 nya människor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0