* Min Tisdag's kväll/dag

Sen ja kom hem från Emelie har man gjort klart sitt arbete om filmen i skolan som man skulle va klar med idaah, vi fick faktist till kl. 00.00 för sen är dt jue en ny dag ;D haha . Men men i alla fall så nu sitter man & snacka med bby som vanligt, brukar lixom göra dt på kvällarna när ja kommit hem från skola å sen lite senare på kvällen faktist (: <'33 Saknar min bby som fan i alla fall får vänta till i övermorgon för att få träffa honom <'3 Pallar fan nt vänta mer meh i alla fall så äe dt bra att sakna för dt visar hur mkt man igentligen älskar personen elr ?! har ja fel kanske ?! q: haha nääe ja tror faktist nt att ja har dt denna gången i alla fall (:
Denna dagen äe nt slut än å ja ska göra en massa innan den e slut, sen ska ja nt lägga mej för sent eftersom dååh kmr ja nt upp imorron bitti fast att ja har sovmorgon q: Fatta hur soft min dag kmr att vara imorron ?! till ökelljunga å hälsa på dagiet som ja ska praktisera på sen till skolan & så har vi idrott sen slutar vi halv 2 q: ikv händer nog nt mkt mer än att sancka med min bby , äta kvällsmat & göra en karta över var ja ska gå till dagiset. Sen Zzooova (S) vet nt mkt mer nu som man kan berätta dt får i alla fall räcka sålänge q: haha . kyssah && smekar'n bby .!
Vill oxå bra sä; JA ÄLSKAR BARA MIIN FREDDE KARLSSON <'33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0