* Till er alla .



Förlåt att ja nt har varit så aktiv med min blogg mer meh i mellan åt har ja bara så jävla mkt att göra . Ja e nt hemma & sånt  ja e med min kille typ varje dag, sen håller ja på att rensa mitt rum så vi kan börja måla om dt & tapetresa elr va fan dt htr . Så ja har nt lika mkt tid som innan till dt. Meh när skolan börjar igen så lovar ja att ja ska börja komma igång som innan igen . Meh ja tror att ja skiter i kändis skitet & allt dt . För dt kan man jue ändååh läsa över allt annars förr elr senare meh om ni vill ha kvar dt kan jue skriva dt så att ja vet dt så ja kanske nt tar bort dt helt om vissa vill att ja ska ha kvar dt . Men i alla fall . Sen har ja oxå bestämt mejför att ja ska nt lägga in små elr korta texter som inlägg . kanske ngra tidsfördriv lite då å då om dt nt finns så mkt att skriva om elr ngt sånt . För dt ser ibland fult ut när ja bara hr en massa småtexter på varje inlägg, å visst e dt nt lika kul att kolla & läsa på elr ?  fast om dt e för långt så kan dt oxå bli för jobbigt å man pallar kanske nt att läsa riktigt allt utan bara läser en del . Men men ska avsluta detta nu . Ville bara sä vrf ja nt e så aktiv med min blogg just nu (: <'33 meh ja lovar er att ja kmr va dt länge fram . <'3 pussar er Rebecka  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0