* !

Vad ser du mej som ?! vad vet du om mej ?! INGENTING . ! drf fucking töntar ska va så flabbiga . Kom ihåg namnet, lägg dt på fucking minnet för dt finns bara en av denna personen ^^,
Se mej ingen kan vara bättre, ingen kan göra dt så rätt bre . ! INGEN kan vara jag . !
Ni kmr aldrig upp till min nivå utan hissar, har trötnat på snacket. Nördar kommenterar dom vill va som mej fatta dom bara filosoferar.
Jämför nt mej med dej för vi ens nt i närheten av lika . ! Ingen kan va som ja dt e bara ren fakta . !
vet ni vad ?! ja låter folk snacka för deras röster blir ändååh aldrig hörda snacka bullshit meh om ni nt visste så I don't give a fuck . ! ingen kan va jag . ! du borde veta ingen kan va jag . 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0