* Miley avslöjar - älskar Nick!

Som Starlounge tidigare rapporter har stämningen varit allt annat än bra mellan tonårsstjärnorna Miley Cyrus och Nick Jonas sedan de gjorde slut förra året. Miley gick till och med så långt att hon skrev en låt om hur mycket hon avskydde exet.

Men numera är det andra tongångar, och "Hannah Montana"-stjärnan berättar för alla sina fans att hon fortfarande känner starkt för den yngsta brorsan i bandet Jonas Brothers - och alla hans syskon.  

- Jag älskar Nicky. Jag älskar honom verkligen. Jag älskar Kevin. Jag älskar Joe. Jag älskar Frankie. Jag älskar alla grabbarna och jag älskar deras familj. Alla ska bara sluta prata om någon fejd, för den är över nu, säger Miley i en videoblogg på sin hemsida.  

Miley passar även på att ta kål på ryktet om att hon och "Camp rock"-stjärnan Demi Lovato skulle vara ovänner. Hon går så långt att hon kallar Demi för en av sina "bästaste vänner".  

- Vi ska äta köttfärslimpa i kväll och jag älskar henne mer än allting annat i hela vida världen, lovar Miley.


Kommentarer
Postat av: Josefine

jag tycker faktiskt att miley verkar vara en liten diva för att vara så ung

2009-01-26 @ 16:00:59
URL: http://juisy.blogg.se/
Postat av: Rebecka

hmm okejj okejj .

2009-01-26 @ 21:33:26
URL: http://r3bekha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0