* Heej alla (:

Snart blir dt dags att göra en ny header till min blogg ahde ja faktist tänkt mej (: har tröttnat på att ha en vanligt & enkel header nu q: haha så nu ska ja göra en lite mer avanserad header & dt kmr väll att ta ngra dagar innan den e klar, eftersom ja verkligen vill vara nöjd med den så ja kan ha den läänge & nt tröttna på den. Brukar alltid vela ändra min header efter ngra månder elr veckor så nu har ja bestämt att ja ska göra lite mer avanserad header som ja gilalr som ja tycker e fin å e nöjd med. Men men va nt mkt mer om dt.

Idaah äe dt sista dagen ja har min praktik (: Ska bli skönt att slut på ett sätt å dt e att ja behöver nt gå upp så tidigt på morgonen mer. Meh ja pallar fan å mej nt åka till skolan varje dag å nt hinna träffa älsklingen på vardagar osv. Men men sen har man 3 vekor i skolan sen har man posklov :D dt ska i alla fall bli skönt, vrf går tiden så fucking snabbt nu för tiden igentligen ? den gick nt så snabbt innan :O men men . Nu har ja nt tid att skriva mer har bara prc. haft min 15 min rast kmr  väll in sen å kanske  skriver ett inlägg på min middagsrast om dt blir nån idaah, slutar halv 2 idaah .

Kyssah && smekar'n ;* er Rebecka <'3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0