* Palla q:

Nu sitter man här & gör typ ingt skit mer än att kollar på Filip när han leker å sånt q: Snart till skolan, börjar 20 över 8. && ja e jue så seeeg så att ja sä'tter min klocka på att ja ska gå upp kvart i 6 ;O när ja ska gå upp kvar i  7 O.o Dt e jue fan 1 timme som ja hade kunnat sova mer + att ja nt hade behövt stresse lite innan, innan ja skulle dra tittade ja änu en gång på klockan & dt var dååh ja märkte att klockan bara var lite över 6 :O fatta hur störigt dt e ^ haha . Borde nog fan lära mej digitalklockan bättre. Suuger fan på den nu spc. efter kl. 6 på kvällen & vid 3 tiden på dagen ('x så jävla pinsamt, haha . Men men så kan dt va.

P.S. Min ena lärare snackade med mej igåår om min APU arbete & sa att den var riktigt riktigt riktigt bra :D Sen undra han om ja snackat mkt med min handledare fast dt ahdr ja jue nt, eftersom dt va ont om lärare där när ja praktisera q; men men, hoppas på ett VG elr MVG nu när han sa dt så som han gjorde, för han kom bara fram mitt på lektionen & sa dt bara inför mej :D Har fan lagt ner mkt tid på arbetet ^ bliir fan bara skiit glad om ja får VG & MVG för de har sagt att dt påverkar hela ens betyg (: +++ att ja fick skiit bra kommentarer av min handledare med ((((: riktigt kul aås , vill fan ut på nästa praktik redan du :)))) hade varit så jävla gött ;D men men, nu ska ja i alla fall dra till skolan & nt sitta här å skriiva q: Kanske lägga in ett inlägg sen när ja e i skolan, på datakunsakpen ((((; Ha dt bra alla . <'333

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0