* imorron<'3mej

eftersom ja fyller år imorron så e jue skolan perfekt !

den min favorit lektion && allt den dagen + att vi slutar
tidigt. (:
efter skolan blir dt ta bussen med miiiin underbaraste figge.
fast han hoppar nt på, på samma busshållsplats eftersom han
har sin jävla praktik nu q: . meh vem fan bryr sej ;p .
så blir dt hem till mej & fira mej med min sjukt jääävla underbara
familj & min älskade kille :* . käka tårta & sånt . mormor kmr kanske
imorron med, ja vet nt än vi får se. q:
sen på lördag ska släckten & familjen &&& bby fira mej & robin (: <'333 .
robin firar vi oxå för vi har nt gjort dt än (: .
så att efter imorron kmr denna helgen & torsdag vara underbart som fan
mer er alla <'33 . älskar er så jävla fucking mkt ska ni veta :* <'33 . !!!
FAST min fredag tror ja nt att den blir bra :/ får se ifall ja hittar på ngt .
för miin bby ska iväg & fira sin kompsia bror :/ tråkigt som fan för mej'
meh han kmr lördag på morronen sen sover där tills söndag. <'3

bara för ja har världen's bääZzta liv man kan få (aa' .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0