* klart nu nästan (:

heeej alla (; <'3
nästan klar med allt som ja skulle göra efter skolan (:
skit nöjd med mej sj. (; .
för er som vill vet har ja gjort ALLT detta;

* badat .
* dammsugat huset ;'o .
* diskat .
* fixat ögonbrynen .
* Raka .
* tömma tvättkorgen' ge mamma .
* kolla klart på andra avenyn .
* skicka sms till karin ('x .
* målat mina naglar & tånaglar .
* hänga in massa nytvättade kläder i min gardrob .
* ringa & snacka lite med bby <'3 .
* käka .
* tvätta löshåret (: .

rebecka is duktig idaah ((: && imorron fyller hon år :D iiiih . :*

så nu blir dt mkt data tycker ja (: elr i alla fall mkt blogg q: för sen
vid 9 ringer min bby igen. tills dess ska ja i alla fall föna/platta håret (: .
meh dt e rätt mkt tid tills dt q: 2h && 20min .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0