* Min dag'

06.45 vaknar av att figge ringer som tur e, annars hade ja försovit mej :/ FAST att min pappa väckte mej typ vid 6 tiden, för att ja bad dom dt (aa' .
08.30 bääZzta lektionen EVER såklart, bild&form på media.
14.20 slutar skolan, drar ner till knutan && väntar på bby i ca. 10min .
15.04 tar tåget sen bussen till stallet, bby hoppar av hemma kmr ner till stallet senare när han käkat & sånt (: . !!
16.00~18.00 stallet med josse & figge <'3
18.00
hem till figge lite innan man ska ta bussen hem . (:
18.59 tar bussen hem med josse ofc . !
20.30 hemma . fixa massa småsaker som tex. packa till helgen, ducha, skriva blogg, bdb, fixa en sak med tommy m.m. ingt viktigt för er att veta (; lite privata saker . haha . !
22.00 sitter & skriver blogg lite sen fixa allt ja ska
ca. 22.30/22.45 snacka i tele med figge <'3
ca. 23.00/23.30 Zzzoooova (yy' .

dt va i alla fall min dag idaah. testa skriva dt på ett annat sätt bara :s fast tiderna e onödiga kanske ((: .
meh skiiit i dt nu q: .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0