* bra dag (v.

hej alla glada ((: . !!
min dag blev skit lyckad fan :D tänkte berätta om den nu i alla fall för er som vill veta ((; .. .

min dag börjar att man försover sej lite. meh tar bussen med emelie halv 8 . direkt till praktiken. idaah kmr min ena "lärare" && ska snacka med mej med min handledare på praktiken. slutar typ med att ja säger att ja hatar dt vi snacka om osv. sen att figge ringde mej när vi satt && snacka om honom. för dom va så intresserade, fast dom e vuxna ;'o + eftersom han går på vår skola && vet vem lizzen e :s . menmen, dom bara sa till mej att svara när han ringde. pinsamt som fan ('x haha. meh lite kul va dt i alla fall ;D . !! efter dt slutar man kl. 2, kort dag. sen drar man hem till figgepiggelin ((: . e med han && sånt i ngra timmar sen blir dt till stallet med josse && figge, figge fotta lite. meh eftersom dt va mörkt uute så blev dt nt lika bra meh vi får väll se sen bilderna när han skickar dom q: . sen hämtar josses mamma oss halv 9 ((: . ++ hoppträning idaah. gick cp ('x haha. va så nervös så ja blev rädd ;'o . vete fan vrf ens :S menmen . hem && snacka i tele sen ducha m.m . dt va min dag de :D llyckad som fan får man väll säga.  ja e världens gladaste person just nu (aa' .

kyssah && smekar'n :* er rebeckah .


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur fan skriver du

2009-10-14 @ 15:19:18
Postat av: Anonym

"figgepiggelin" HAHAHAHAHAHAHAH, DET VAR DET FULASTE!

2009-10-14 @ 16:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0