* min dag .

heej alla <'3
tänkte skriva lite om min dag idaah för har nt så mkt förslag på va ja ska skriva nu . så dt blir hur min dag varit osv. först skolan som vanligt 10 över 8. träffa sin älskling i skolan lite då & då :$ . slutar halv 4 idaah, segt som fan e dt . !!! meh vi gör dt på fredagar 1 gång i månaden nästan så¨att så jävla jobbigt e dt nt igentligen :s men dt e jue nt prc. kul . meh whatever .. . efter skolan tar man bussen med bby till knutan sen lämnar han mej på bussen 20 över & han tar sitt tåg 34. sen drar man hem, packar å en massa annat. sen 7min över 6 så drar man till hbg. går till dalhem ;'o . sen nu e man med josse, Zzoover här inatt. dt va väll typ allt q: pallar nt berätta vad ja gjorde i skolan mer än att vi va ute på naturkunskapen && plockade insekter som vi sen skulle kolla på i mikroskåp & sånt shiiiet :s . nu måste vi veta va vi ska göra, hjälp till :D . !

kyssah && smekar'n :* er rebeckah .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0