* bby'ish :*

ja && bby'ish på bilden såklart <'333


Ville bara säga till dej fredde karlsson att ja älskar dej sjukt mkt <'33 snart e dt 9månader som vi har varit tsm i <'33 && ja e fan skiit glad för att dt har varit vi 2 så länge :* <'333 fattar knappt att dt e sant bara . ;'o . !! du e nt alls som andra killar. dissar en hela tiden :* du har fan varit den underbaraste av dom alla <'33 ska ja fan lova dej <'33 hoppas fan att dt aldrig tar slut mellan oss. vet nt va ja ska göra dååh :/ <'333 . ja kmr i alla fall aldrig att lämna dej va som än händer. tänk alla ggr som vi brååkat, ändååh har vi klarat av att lösa dt && sen leva vidare & må bra med varandra igen <'33 taack & &lov för dt. <'33 du e jue fan den gulligaste som finns. vi har våran problem med savrtsjukan meh dt e väll bara bra ? för dt kanske e bevis på att vi verkligen älskar varandra && bryr oss om varandra <'33 ja tycker dt i alla fall && ja vet att du med tycker dt <'33 . känns som vi varit tsm i mer än 9 månader . vi va på G i 1 månad med ca. innan vi blev tsm . (aa' . sjukt underbara månader tsm i alla fall :* alla våran sjukt underbara minnen som alltid kmr att finnas där *33 har aldrig älskat en kille så här mkt som ja nu älkar dej . :* <'33333333 , !!! allt har blevit mkt bättre nu . vi bråkar nästan nt alls mer. dt e klart att man bråkar för dt gör jue alla <'33 . tur att ingen av oss gav upp när dt i alla fall kunde bli bra som vi lovade varandra att dt skulle bli :* <'33 sshiiit , älskar dej så helvetes jävla mkt bby <'33 hoppas att dt blir fler månader med dej i alla fall <'33 älskar dej m'äääst av allt fredrik karlsson :* <'3333 (v. 

Kommentarer
Postat av: din bby fredde <'33

du ? jag älskar diig sjukt mktmkt mer bby <'3333 jag vill aldrig att det ska ta slut mellan oss två<'3 du e de bästa som har hänt mig och kommer alltid att vara det , du e den underbaraste som finns på jorden ska ja lova dig <'3333 fast vi bråkar så löser vi det ja <'33 och jag hoppas att det alltid kommer att vara vi för ja kommer iallafall aldrig att göra slut med dig bby <'33 Älskar diig riktigt jäääävla fucking mkt sötnos <'333

2009-09-28 @ 19:41:20
Postat av: din bby fredde <'33

du ? jag älskar diig sjukt mktmkt mer bby <'3333 jag vill aldrig att det ska ta slut mellan oss två<'3 du e de bästa som har hänt mig och kommer alltid att vara det , du e den underbaraste som finns på jorden ska ja lova dig <'3333 fast vi bråkar så löser vi det ja <'33 och jag hoppas att det alltid kommer att vara vi för ja kommer iallafall aldrig att göra slut med dig bby <'33 Älskar diig riktigt jäääävla fucking mkt sötnos <'333

2009-09-28 @ 19:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0