* fattar nt ?

Hej alla .
nt för att detta ska igentligen skrivas i min blogg meh nu måste ja fan dt. skäms över dt som fan med.
meh nu e dt så att ja && miin kille, fredde har varit tsm i nu snart 9månader && ja fattar NT vrf mina föäldrar säger att ja nt får snacka så mkt i hemtele när ja ringer hem till han osv ? lixom vilken förälder gör så ? ingen ja känner i alla fall . idaah tog hon till && med alla telefoner sen min mobil med bara för att ja nt ringde till min praktik å sa att ja var sjuk idahh ;s . ! ! snart kmr väll fredde att göra slut med mej pga. DOM !!
fattar ni vrf ? vaah ? fattar ni vrf dom gör som dom gör ? dt e väll mitt val ? vill ja ringa från min mobil elr han så e dt väll vårt val medans vi sj.a betalar elr ?
kanske har ja fel ? meh dt tycker ja i alla fall nt att ja har. fattar bara nt. vi får väll snacka hur mkt vi vill ? dt kan nt dom bestämma finns nt lag på de ;s . så jävl trött på dt nu bara. samma med andra saker som tex. sova hos varandra vissa dagar osv. jävla skit e detta. sug k*k så sur ja e . ska fan aldrig vara hemma nästan så ja kan få snacka med honom när ja vill. meh dt konstiga e att dt aldrig har varit så innan ;'o. meh nu plötsligt e de så ? om vi ringer mkt så & ? bara för dt ska dom väll nt ta min tele & sånt ? vad tycker ni igentligen ?

kyssah && smekar'n :* er rebeckah .


Kommentarer
Postat av: diinn fredde

nej jag vet inte heller varför dom gör så . jag vill prata med dig så mkt jag kan för du betyder jääävligt mkt för mig o kommer alltid att göra det . kommer iallafall inte göra slut för de.<'33 älskar diig riktigt jääävla mkt bby <'3333

2009-09-30 @ 18:44:19
Postat av: rebecka

samma här fan :* <'333 älskar dej määääst :*

2009-09-30 @ 18:57:58
URL: http://r3bekha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0