* praktik/APU

För alla som e lite mer intresserade så har ja min praktik/APU på ringstorpsskola ((: . valde att praktisera där för att min famor bor prc. där så ja kan vaar hos henne && nt behöva gå upp så tidigt på morronen sen för att vi va tvunga till att ha praktik i hbg , för vi går i skolan i hbg. Fråga nt ngt om dt, ja hatar sj. att dt va så nu i 2;an ;s . !!
Har dt med 6åringar, altså förskoleklass. Kan vara sjukt jobbigt för man e jue såklart as populär alla vill vara med en && dom tror att ja kan dela mej && sitta bredvid alla samtidigt osv. den ålder vill säga. Kan va kul på ett sätt med. men men. Sen vet ja nt mkt mer va ja ska säga om min apu. meh om dt e ngt ni vill veta elr feråga så kommentera bara ((: . !! svarar ALLTID .  (+ att ja svarar på min egna blogg, ett inlägg efter), så att ni alla nu vet de.så ni nt tror att ja nt svarar er elr skiter i er. går på dagarna från kl. 08.00~14.00 [varje dag.] Sjukt skönt && dagarna känns korta som fan . hinner med till träningar i stallet perfekt && sånt med . ska ha dt nu i 3 veckor framåt  ^ hoppas på att dt kmr gå jätte bra. kanske nt så jätte bra med maten på skolan . finns bara en mat att käka && nt nån extra som dt finns på vår gryma skola . :(              ((; .
dt va väll dt ända roiga enligt mej kanske ? ^

kyssah && smekar'n :* er rebeckah .


P.S. cp bild (('x . !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0