* heeeej biiatches! ♥

med lilla rebeck är dt alltid bra med ;) ! ♥ vem skulle igentligen kunna göra min dag dålig? ;) haha ! skrev t min ********* praktik idaah med vikaren för lisa, gick väll bra. kändes bara så fucking dumt att vara snälla mot dom när dom nt e dt mot mej, .. . elr? ;'o så fuck dt! meh annars har min dag varit soft, slutade kl. 2 i skolan idaah (: ♥ sedan blev dt stallet efter skolan som vanligt (&& hon e miiin ♥) sedan hem igen ^ josse bjöd på subway (elr hur fan dt stavas) sen kaka med (yy' . fast ja nt ska käka sånt skit :$fast ja har faktist gått ner 1kg så dt e ng lungt ;) haha . har träffat halva världen idaah kändes de som. Först var Kristoffer på vår skol, fråga mej nt vrf :o röwnorska barn ;) sedan hoza, hampus ljung && en massa andra ;) haha . fett nice iaf ! alla är lika roliga alltid! :) ♥ idaah har ja massa tid t blogg iaf (: känns som min data e mitt liv varje kvl ;) haha . menmen' ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0