* hissar && dissar ;) ♥


Blåmärken efter alla mina skoskav :/ har för mkt, får nya hela tiden, snälla sluta
        nu? ;'o
Söndagar, orkar verkligen nt med söndagar. Fett tråkiga! fast dt är väll ända
       lediga dag?
Killar som skiter i en när man har kille elr för ngt annat litet, dom kmr när dom
       vill .. . fuck er!
Läxor, orkar nt med dt . samma med prov. nt nån lust t de mer :/ !
Min utväxt! hatar verkligen den nu. måste fan färga den nu :o blir på fredag iaf :p
Vädret, kunde varit bättre! :) iaf nu i helgen aså ;b
Att ja nt vet hur man ändrar lösenord på spotify :( snälla hjälp nån? (♥)



Filip's sår har blevit mkt bättre nu ♥ love it' han förtjänar nt ngt sånt skit!
Min familj ♥ dom betyder allt för mej && dt e tack vare dom som ja mår bra
          av!
Har fett mkt pengar än vanligt denna månade tycker ja ;) me like' ♥
Snart har ja andra avenyn på filmer för att fredde skall fixa dt t mej :D pussen ♥
Mitt arbete i "en god gärning" . som lätt kmr bli bäst ;) ska lägga in bild när dt e
          klart ♥
Duchen, me like it so much' ♥♥ finns ingt skönare än ducha .. . elr? ;) mwhihi
Vädret, börjar verkligen gilla vädret ;) bara t att fortsätta vara varmt! :D ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-04-18 @ 21:51:53
Postat av: emma

fint :)

2010-04-18 @ 21:52:08
Postat av: Anonym

fin bild :o ♥

2010-04-18 @ 21:52:26
Postat av: Anonym

söt du är

2010-04-18 @ 22:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0