* jävla cp lärare dt finns!

haha, som ni säkert fattar så har min dag i skolan varit helt jävla fuckt up!
hatar fan denna dagen! allt blev skit sen ja fick veta att ja fucking bara
fick G+ på min fucking apu rapport & arbete :'/ vill fan ha tbx Lisa! ♥ du
måste komma tbx sen :( vill nt ha henne som vi har ni. Fett dåligt hon
ger betyg fan! & ja var nt den ända som tyckte dt fick ja veta senare på
dagen. så fuck dt! ja gjorde allt ja kunde && fett mkt på mitt abrbete &&
fick fucking bara G+ . Ja trodde lätt att ja skulle få VG, meh näääe fan! ge
mej ngt dåligare gör dt bara! orkar nt skolan mer nu. Har fan IG i engelska
sen IG varning i idrott, som ja fortf. nt fattar att ja har, eftersom ja älskar
idrott && tycker att dt e jätte kul :/ menmen' skolan suger väll fan? gå ut
snart elr? pallar nt de. ingen lärare gillar mej typ, & ja gillar fan nt dom ihlr!
har haft 4 bra lärare i mitt fucking liv ;'o . aja . får väll acceptera att dt är
så. Sedan har man ju sina föräldrar som finns där && stöttar en när man
verkligen behöver dt, fett jävla sur ja blev på alla innan idaah :/ sry! ♥ ♥
orkar iaf nt skriva mer om dt .. .


Kommentarer
Postat av: Anonym

ej bra ju :/

2010-04-15 @ 20:36:12
Postat av: Anonym

håller med dig! :/ tråkigt är det

2010-04-15 @ 20:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0