* min familj ♥

Vad fan skulle ja göra utan min älskade mamma & pappa?
& mina syxko, släckt && vänner. meh denna text skall bara
gå t min älskade familj! ja svär på allt att ja har den bästa
&& finaste familjen man kan hitta. ja har föräldrar && syskon
som bryr sej om mej && alltid finns där för mej om dt är ngt.'
Sedan att dom gör sitt bästa de kan för att ja ska ha dt bra.
Visst säger man att man hatar dom ibland när man e sur när
man nt får som man vill, meh såna e vi alla. meh ja älskar
ändå min familj mest utav allt! för dt e tack vare dom som ja
e den som ja e ! 
älskar er alla så jävla mkt! vi har aldrig ngra problem med ngt,
inga problem med nån i familjen, inga problem med pengar,
inga problem med släckt, inga problem med folk elr ngt .
Vi är så fucking bäst bara 
&& vi finns där för varandra && älskar varandra ! ska börja vara
hemma lite mer nu för ja vill spendera mer tid med min älskade
familj, som ja älskar mer än allt annat! 
ni betyder allt för mej! ni är dt finaste som finns.
Tänk igentligen har typ alla ngt problem med ngt, meh vi har iaf nt
dt, för vi är såklart bäst ;) haha !
Menar nt att dt e ngt dåligt med er andra som kanske nt har dt så
bra, meh denna text går ut till miin finaste & underbaraste familj
som finns!
hade du tillhört min familj så hade du förstått :)
vi har inga jävla bråk i våran familj, inga sura människor, som surar
för små saker elr ngt . vi är lite mognare än dt ;) haha 
menmen' dt var väll allt ja ville säga om min familj, dt finns ingen
bättre! 
älskar er alla ! 
Mamma, pappa, jag, robin, simon, filip && sofia! 


brist på bilder pga ja nt e hemma ;)

Kommentarer
Postat av: Fredde

Din pappa måste vara trädgårdsmästare, för du har så schyssta lökar. hahah ;) skojja <3<3<3<3

2010-04-10 @ 13:47:42
Postat av: rebecka

palla fredde! <3<3

2010-04-10 @ 13:51:55
URL: http://r3bekha.blogg.se/
Postat av: Anonym

så himmla gulligt skrevit t din familj gumman <3 dom är borde vara lyckliga som har dej som dotter :) & syster<3

2010-04-10 @ 13:58:10
Postat av: rebecka

aeew <3<3 puss!

2010-04-10 @ 13:58:23
URL: http://r3bekha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0