* visst du att? .. . osv


Jag .. . ställer alltid glaset på fel håll i matsalen vid disken? gjort dt i hela mitt
          liv, sen ja började skolan (yy' .
Jag .. . har aldrig använt lösnaglar & kmr aldrig göra dt ;b
Jag .. . är nt hel svensk, utan italiensk med (aa' .
Jag .. . har lätt för att börja gilla en person .
Jag .. . älskar min familj mer än allt annat <3
Jag .. . ljuger fett mkt nu för tiden, för att skydda mej sj. TYP!
Jag .. . kan nt lita på killar .
Jag .. . vet att skiiiit många hatar & ogillar mej & de flesta har ens nt en
         bra andledning t vrf. man bara skrattar åt dom :)  haha!
Jag .. . är pappa's flikka, meh lika mkt mamma's :* pusss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hhaaha :D nice!

2010-04-19 @ 20:58:09
Postat av: Anonym

gillas! :*

2010-04-19 @ 20:58:16
Postat av: Anonym

puss!

2010-04-19 @ 20:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0