* fattar ni ingt elr?


ja fattar nt hur vuxna tänker? ja orkar ens nt tänka på dt ! ja ska fan
aldrig vara som nån äe mot sina barn, mot mina. dom ska få göra va
de vill NÄSTAN, bara de säger va de ska göra osv. pallar fan nt hålla
inne mina barn som fan så att de nt kan göra ngt . så kunna vara med
sina kompisar osv. även om dt äe killkompisa så äe dt skit samma !
meh enligt vissa jävla fucking vuxna kan man jue tydligen nt ha
killkompisar. man kan nt krama en killkompis utan att man ska gilla
han elr va värsta kär i honom ! för fan ! fattar jue nu att ni sj.a nt
hade ngra kompisar när ni var små & ert liv sög som fan ! för ja vill
nt leva mitt liv som ni gjorde ! för fan, bara fatta de ! vill nt vara som
er, har nt er som nån jävla förebild ihlr. orkar fan nt med er mer som
ni håller på . Vem känner ja som nt får dååh t.ex. fest ? nt en jävla
kompis, för alla ja känner får de . meh dt äe nt allt . ni suger ! önska
fan att allt va annorlunda så ja hade kunnat leva mitt liv som ja vill
& skapa mina minnen tsm med kompisar, killar & tjejer. göra va ja
vill för dt e MITT LIV ! nt ert ! så vrf hindra med en massa saker hela
tiden? en massa dåliga ursäkter ? ljuga om va andra säger osv ?
så jävla dålgit bara ! orkar fan nt med er ! pallar verkligen nt ! önska
att ni nt va som ni var ibland. för dååh hade ja fan mått mkt bättre!
mår nästan bättre utan er ibland, helt ärligt ! pallar verkligen nt när
ja nu tänker efter ! fan låt mej göra ngt ist för att hålla mej inne hela
tiden ! hur jävla kul äe dt igentligen att bara va med nån && sitta
hemma & nt göra ett skit? ni kmr med era tråkiga förslag . NI KANSKE
TYCKER ATT DT E KUL, MEH JA TYCKER NT DE ! ja e fan nt som er.
äe ens nt lik nån utav er . pallar nt bry mej mer. ni klarar er utan mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0