* fett seg dag :o

har fett tråkigt, dt ända som man har att göra typ
äe att sitta på fb & spela spel :o klarade iaf så att ja
lgger 1a bland alla ja känner ffs ;) klart man äe
bääZztt ;b hahah .
meh fett seg. vet nt va ja ska göra idaah elr va man
kan göra. känns bara för tråkigt :o snart e dt iaf lov
igen,´. typ om 2veckor. så man längtar jue som fan
t de (:
vardagar äe så fucking tråkiga när man nt har ngt att
göra :o för man kom hem vid 5 idaah typ :s änu segare!
haha . aja .. . sånt äe livet ;b

snyggve

Kommentarer
Postat av: killen med mycket kul

detta är den tråkigaste bloggen jag har läst i hela mitt liv och jag har läst tråkiga bloggar tro mig.

2010-02-02 @ 21:40:14
Postat av: rebecka

tacktack ;D haha

2010-02-02 @ 21:41:02
URL: http://r3bekha.blogg.se/
Postat av: rebecka

förväntade mej nt att alla skulle tycka att den va bra , eftersom alla tycker olika :) ;) haha

2010-02-02 @ 22:35:01
URL: http://r3bekha.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför har du en bild på din ena tutte när man kommer in på bloggen? det är enda anledningen att någon ens scrollar ner, för att leta efter porr

2010-02-02 @ 23:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0