* min torsdag ♥

min torsdag = perfekt idaah ! ♥

idaah började man halv 9 i skolan, vi målade & lekte först lektionen
bara så dt va rätt soft ! :) ♥ sen slutade dom bääZzta såklart vid typ
1 ;) mwhihih. hämtade mina saker på media med jonte eftersom ja
nt vill gå dit sj. fan :o haha . hämtade mina saker som ja gjorde på
bild & form,en ((: ♥ vet fortf. nt vilket betyg ja fick e dt fan :o hon
har aldig tid :s menmen' efter skolan stannar man & sitter med terese
& gör klart vår arbete som ska lämnas in & redovisas imorron . :)
så vi satt på media & fixade dt ;) ♥ sedan vi halv 3 drar man med jonte,
tuppen & nån t & käkade sen ner t knutan . mötte josse, sen käka &&
bara vänta på att tåget ska gå (: ♥ sen blir dt t stallet . red idaah igen
skulle igentligen hoppa lite meh blev nt för min älskii kändes så jävla
stel idaah :s vet nt vrf. :/ ♥ meh sen blir vi hämtade vid 7 tiden :))) ♥
hem käka tårta för mormor va här & hon fyller år ;b mwhihi ! gott ! ♥
( behöver min hälsodagbok igen :( . )
sen har ja nu prc. duchat & ska  fixa en massa ;b sen händer dt väll
nt så mkt mer idaah ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0