* visste du att?


 Jag .. . hatar spindlar?
 Jag .. . har fett dålig fantasi ibland?
 Jag .. . hatar lösnaglar! låt era egna växa ist :) . mkt finare ;)
 Jag .. . äe rädd för att åka flygplan?
 Jag .. . kollar bara på andraavenyn på tv/data. ingt mer :o ?
 Jag .. . älskar att lyssna på gammla låtar?
 Jag .. . ska nt jobba med barn alls, kom nt in på de ja ville :o
 Jag .. . önska att josse gick i min klass ist ;) elr att ja gick på annan
           skola!
 Jag .. . aldrig pluggar?
 Jag .. . äe bäääZzzt på att fjäska ;) ! ?
 Jag .. . hatar när ja nt får vad ja vill, typ :/ !?
 Jag .. . vill flytta, elr?
 Jag .. . klarar nt av vissa tjejer, för hur de ser ut:o
 Jag .. . kan nt acceptera saker som går fel!
 Jag .. . har coolaste farfar, som säger va han tycker&tänker alltid !
 Jag .. . har nt förlora nån som står mej jätte nära !
 Jag .. . älskar att fixa mina naglar & andras :) !
 Jag .. . vill färga mitt hår, meh vet nt hur?

 Jag .. . kan vara världens dåligaste kompis IBLAND :/ !
 Jag .. . äe söt utan smink med. !
 Jag .. . har för mkt kläder, ?
 Jag .. . äe lik min pappa :) love it' !


Kommentarer
Postat av: Anonym

:) aeeeew <3<3

2010-02-24 @ 23:21:08
URL: http://r3bekha.blogg.se/
Postat av: rebecka

:) who?

2010-02-24 @ 23:21:28
URL: http://r3bekha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0