* frågor&svar ang bloggen!


kmr nt riktigt ihåg vrf ja igentligen började med att
blogga' var snart 2år sedan som ja började med min
blogg. Antagligen ville ja testa på ngt nytt & skriva i
hade en typ blogg sen hittade ja blogg.se så blev ja
intresserad utav dt. i början blev dt nt mkt eftersom ja
nt förstod hur man gjorde & så. men sedan kom ja igång.
             
i ph . har sj. bara ph cs2 eftersom ja kan nästan allt med
den && har lärt mej en massa. hade den nyaste innan meh
tog bort den igen eftersom ja nt förstod alls mkt på den &
ja ville nt lära mej för ja hade nt orken t de osv. ibland
om ja ska redigera ngt litet så gör ja dt på internet elr i vanliga
bra paint !

tycker att dt e roligt att skriva & dt e va ja tycker
så dt e väll de ända som ja kan svara på frågan (:
tycker om att skriva i bloggen om min vardag osv.
skrev alltid dt på bdb innan meh orkar nt lägga in
mkt bilder & så mer så ist finns min blogg som man
kan få läsa om man ville. + älskar att blogga & min blogg!

jäpp' dt har ja (: den e ny & ja e jätte
nöjd med den faktist så ja hoppas att ni med
tycker om den . gör bara mina egna header, vill
nt ha en som andra har gjort för dt e jue nt lika
roligt & speciellt enligt mej. dt e min blogg & mina saker
 i den så vrf ska ja ha andras elr ngt som nån annan har
gjort? ja ser i alla fall ingen mening med dt :) .

ja dt e nog mkt faktist.
först att ja tycker om att skriva .
vill att vissa ska kunnde som vill följa va ja gör om
dagarna osv. dt finns mkt anledningar till att ja nt slutar
att skriva i min blogg. sen vill man jue nt sluta med bloggen
eftersom man har läsare, vissa gillar bloggen & dååh vill man
jue nt sluta blogga bara en dag . sedan sitter man ofta vid datan,
så har man lite roligt att göra med att blogga osv.

sen juni 2008. så om 5månader så äe dt i
2år som ja har hållt på med min blogg :)
riktigt nice & roligt faktist :D elr va tycker du ?

dt bror på vad du menar för tips :) har en massa
så ja kan jue nt sitta & skriva ner allt för dt e för mkt .
meh dt e bara att skicka vad för tips ni vill ha elr veta ifrån
mej så kan ja ta dt som ett blogg-inlägg & bara skriva lite
bloggtips från mej t er, om dt låter bra ? :)

har funderat på de meh tror nt att dt blir så mkt av
dt. vill behålla mina ideer för mej sj. meh kanske nån
gång längre fram i tiden. meh just nu så nääe. :)
har fått en del som undra om ja kan fixa meh har nt ork
t att göra en massa t alla andra. får man ngt utav dt sj. ?
vet nt . kanske längre fram i alla fall. får se :) . ok?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0