* måndag ♥

idaah så blev dt först t skolan, började med idrott, nt
värst roligt i början för vi hade dans, såklart va dt ojämt
så helt plötsligt när ja & johanna skulel dansa så fick ja dansa
med min lärare :s omg, haha . aja, kul att dansa med han?
hahahaha. fuck it'
sedan slutar man kl halv 2 typ. bby har väntat i skolan på
mej så drar man ner t knutan, käkar ngt sedan väntar på
josse så vi ska ta tåget t stallet ;)
fett nice (yy' . sen i stallet blir dt bara löslongera ponnysarna
 sedan hem med bussen halv 6 .. drar snabbt in om bby &&
sedan in om kjosken & handlar kakor :D mwhihihih !
springer som fan när vi ska byta buss ('x såklart missar man
den pprc. för josse ger upp && nt pallar att springa ;b haha
så vi får ta 10an som går 15min senare hem (: så kmr man
hem. käkar ngt & snackar med alla ;b . sedan så läsa en
gonatt saga för mina 2 näst minsta småsyskon
eftersom lilla ja e så snäll så läste ja faktist 2 st för dom ((:
haha
sedan nu blir dt datan ett tag, snacka med bby, träna t provet
som vi ska ha imorron. sen händer dt väll nt så mkt mer ;)
nt som e planderat än i alla fall. fixa en massa saker som ska
göras med ifs.
+ blogg blogg blogg blogg

detta va min dag typ (yy'
&& vem klarade Idelogiprovet ffs ;) mwhihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0