* småfrågor .


puder från h&m mörkaste nyansen, eyeliner, den rosa & gröna
mascaran från maybilline & ibland händer dt att ja har lite ögon-
skugga meh dt e från en massa olika (((:


bror på hur du menar? använder nt hårspray elr ngt sånt skit
kan hända ibland meh nt ofta eftersom de typ nt hjälper på mitt
hår :p . meh använder bara ett spry som skyddar håret mot att
man plattar & fönar dt (yy' . sen använder ja nt mkt mer ((: .

olika, mest från Gina nu meh även från h&m sen bikbok. sen
har man lite från ullared meh dt e nt mkt. sedan har ja kläder
från New Yorker sen lite andra affärer :) meh där ja köper de
flesta kläder äe nog på Gina & new yorker när ja väll e på tex
löddeköping (centersyd)

seriöst ? NÄÄÄE ! har fått en massa andra om typ kom && sug av
mej & sånt shiiiet. meh nääääe taack !! ;))) väx upp för fan !

lik min älskade pappa ;) . så ja vrf ?
mina föräldrar får helt enkelt bara snygga,söta,fina osv barn ;)
that's it (yy'

mot livmoderhalscancer så att ja nt kan få dt :) . skulle jue nt
varit kul isf. så man tar den 3 ggr & ja ska snart ta min 2dra
den 27 januari ://

bor med min riktiga mamma && pappa. med mina riktigt
4 syskon. Robin, 15år, Simon 4år, Filip 2år & Sofia, 8månader.
sen min lilla ödliíiis som ja har inne på mitt rum hemma :) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0