* chaaa alla ♥

lilla jag hemma :)
 har funderat en hel del på att jag kanske ska börja med
att skriva "vanligt" i bloggen. eftersom vissa som är  tröga
fattar inte vad man skriver? eller i alla fall säger att dom inte
fattar vad jag skriver. Men det kommer att ta mycket längre
tid att skriva osv. Men får se om jag gör det eller hur det blir?
pallar inte att sluta med mina förkortningar. Så ja kommer
i alla fall att ha några förkortningar :)
bryr mej inte om vad folk tycker eller ifall man klagar. det är
inte därför som jag försöker :)
för att det är bara att acceptera att det är,
alla andras dröm, men min verklighet!
jaja, hoppas att det kommer att gå bra . ;)
förkortningar på:
nt
kmr
dt
sen några till . meh vet inte vilka änu :) dt märker ni ju ;b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0